lauantai 19. heinäkuuta 2014

Kesä-, kevät- ja syksytakit esittelyssa

Ihan alkuun: muista osallistua Väripläntin 1-vuotisarvontaan täällä!

Olin pitkää haaveillut Nanson Mirkka-takista, mutta en raaskinut huutaa sitä Huuto.netistä tai muualta. Välillä olen hieman pihi, enkä koskaan osta mitään joka maksaa yli 30 euroa (paitsi Minna Parikan kengät häihin. Äiti tosi maksoi ne...). Huudosta ja Torista tilatessa postimaksut tuovat ekstrahintaa. Onnekseni löysin muutama kuukausi sitten Mirkka-takin kuudella eurolla, kun olin kaverin seurana myymässä tavaraa takakonttikirppiksellä Keskustorilla. Takki ei ole parhaassa mahdollisessa kunnossa, mutta riittävän hyvä se on minulle. En ole turhan tarkka.Toisaalta nuo 2/3 hihat ovat hieman epäkäytännölliset, mutta keväällä käytin takin kanssa mustaa pitkähihaista villapaitaa, niin toimi ihan ok. Lisäksi olen tainnut joskus laittaa säärystimet käsivarsiin. :D


Toinen takki onkin esiintynyt blogissa joskus syksyllä. Rakastan tätä Fidasta neljällä eurolla löytynyttä retromekkoa. Käytän sitä takkina, ja laitan myös paksun vyön, jotta takki näyttää istuvammalta. Ihana kuosi.

Takki-mekko. :) Käsilaukku Mangosta, leggins(s)it Kodin Kakkosesta ja kengät Dinskosta.



Silitin kangasmerkin farkkutakin selkään.

Pinssi lahjana ForgetMeNotista.

En muista, mistä takin hankin, mutta halpa se oli ja istuva!
Farkkutakki on lojunut kellarissa yli vuoden, mutta kerran innostuin siivoamaan kellarin, ja tämä on ollut "tuunauksen" jälkeen käytössä melko paljon. Laitoin silityskuvan selkään ja ForgetMeNotista saamani hauskan Maija Mehiläis -pinssin etupuolelle. Kuten olen sanonut, niin rakastan kaimastani Maijasta tehtyjä esineitä. ForgetMeNotissa on aivan ihania pinssejä. menkää ihmeessä katsomaan!!

2 kommenttia:

  1. En ole tiennyt Maija Mehiläistykkäämisestäsi! Taidat olla itseni lisäksi ainoa toinen joka Maijaa vielä kaiholla muistelee!

    Rakastin Maija Mehiläistä lapsena. Kertakaikkiaan rakastin. Pidin ötököistä ja maija oli ötökkä ja teki lisäksi kaikkea huippujännää! Minulla on lähes kaikki ilmestyneet maijalehdet, muutamia puuttuu mutta pikkuhiljaa etsiskelen niitä kirpputoreilta. Pitäisiköhän kesän kunniaksi tehdä parit maija-pinssit? Jaa, tästä aiheesta pitääkin kirjoitella blogiin :)

    VastaaPoista
  2. Juu, kyllä mä Maijasta tykkään. :) Kirjottele Maija Mehiläisestä blogiin: ois kiva lukea!

    VastaaPoista