perjantai 4. huhtikuuta 2014

Tyhjää ja taukoa!


Tämä on valitusviesti. Mä en ole ihan kamalasti käynyt kirppiksillä, mutta ne kerrat kun olen käynyt, niin ei ole löytynyt kertakaikkiaan mitään! Olen käynyt Radiokirppiksellä ja Tarinassa muutaman kerran, mutta mitään ei ole löytynyt. Onko minusta tullut huonompi kirpparibongari vai onko tarjonta vain huonontunut. Kaikki kiva mitä olen löytänyt on hirveän kallista. Lisäksi kävin Kyttälän kirppiksllä ja Bonuksella tässä lähipivinä, mutta en kertakaikkiaan löytänyt MITÄÄN. Pettymysten pettymys. Metsästän usein kivoja purkkeja ja esineitä sekä retromekkoja, mutta niitä ei ole eteen tullut. Lisäksi katselen retrovaatteita kaverini vauvalle (jonka kummiksi ilokseni päsen!!!!).

Tänään olen menossa taas kirppareille ja aion tehdä oikein pitkän kirpparikierroksen, että jotain on kyllä pakko löytyä! Päätin sen :). Toisaalta asunto ja meidän kirjahylly on niin täynnä kivoja esineitä, ettei sinne mahdu kirjoja ollenkaan.Kirjat on kasattu vaatehuoneen reunoille. Pitäisköhän asialle tehdä jotain? Pitäisi saada esineet ja kirjat samaan hyllyyn nätisti järjestettynä ja turhimmat tavarat voisi myydä eteenpäin tai antaa kierrätykseen.

Tänään sain jostain syystä järjestettyä tätä sotkuista asuntoa: laitoin myös keväiset pöytäliinat ja se piristi mieltä! Suosittelen vaihtamaan tekstiilejä, se tuottaa paljon iloa.

Iloista kevättä kaikille, ja pitäkää peukkkuja, että jotain kivaa löytyy, jota sitten voin esitellä blogissani!! :) Kuvassa oleva aurinkopullo on kuvattu kirpparilla, niihin mulla ei ole varaa, mutta onneksi on puhelinkamera, jolla voi salaa kuvailla kirppareilla. Vai onko se laillista?

2 kommenttia:

  1. Kirpputorit ovat julkisia paikkoja joten niissä voi ottaa kuinka paljon kuvia vaan haluaa :)

    Joskus on kausia kun mitään ei löydy kirppareilta mikä ainakin itseä harmittaa kun pääsen niille muutenkin niin harvoin. Ajattelen aina silloin että joku muu on ehtinyt apajille ennen minua ja olen kateellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla muiltakin, että kirppareilla saa kuvata. Tiedän sen kyllä olevan laillista, mutta silti jotenkin hävettää. :D Mua niin harmitti kun yks tyttö vei mun nokkani edestä aivan ihanan sydänkuvioisen mekon .:( Olen aina muutaman sekunnin myöhässä!

      Poista